Corona Maatregelen 28/10

Beste ouders en/of leden

Op 27 oktober besliste onze regering dat jeugdwerk voor kinderen van 12+ wordt verboden voor onbepaalde duur. Onze leiding besliste met spijt in het hart om de activiteiten voor alle takken, ook voor kapoenen en welpen, af te lassen. Vanaf dit weekend zullen er dus geen activiteiten doorgaan.

Naar aanleiding van de stijgende coronacijfers, willen we zelf onze verantwoordelijkheid opnemen en de prioriteit bij de veiligheid van onze leden, leiding en familieleden leggen. We begrijpen dat dit voor velen teleurstellend is. Wij vinden het ook erg jammer, maar we hopen op jullie begrip voor deze keuze.

Vanaf dat de situatie het opnieuw toelaat, zullen er terug scoutsvergaderingen zijn. Wij zullen jullie dan ook terug op de hoogte stellen via onze gebruikelijke communicatie platformen (Facebook, Mail).

Stevige Linker en hopelijk tot gauw

Leiding Scouts Zannekin Diksmuide